Σας ενημερώνουμε ότι στο portal της ΔΕΗ ΑΕ έχουν ανέβει οι σχετικές πληροφορίες και τα ενημερωτικά έντυπα του νέου ομαδικού ασφαλιστικού προγράμματος της εταιρείας μας με την ασφαλιστική εταιρεία GENERALI.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σχετικά με τη χρήση του ομαδικού ασφαλιστηρίου συμβολαίου μας, η GENERALI διαθέτει 2 αποκλειστικές τηλεφωνικές γραμμές για τη ΔΕΗ, τις θυγατρικές της και τον ΔΕΔΔΗΕ., για διαφορετικές υπηρεσίες η καθεμία. Ειδικότερα:

Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης

Ασφαλισμένων

Ιατρικό Συντονιστικό Κέντρο

 

 Το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης ασφαλισμένων προσφέρει στους ασφαλισμένους:

 

  • Πληροφόρηση και υποστήριξη σχετικά με το Πρόγραμμα Ομαδικής Ασφάλισης (όρια, εξαιρέσεις, διαδικασίες αποζημίωσης κλπ).
  • Συμβουλές σε περιπτώσεις όπου υπάρχει απαίτηση αποζημίωσης από διαφορετικές ασφαλιστικές πηγές (π.χ. ατομικό και ομαδικό ασφαλιστήριο).
  • Πληροφορίες και υποστήριξη για την ηλεκτρονική διαδικασία εγγραφής του ασφαλισμένου και χρήσης του MyGenerali, (https://my.generali.gr, https://my.generali.gr/my/app).

 

 Μέσω του Ιατρικού Συντονιστικού Κέντρου (ΙΣΚ) της Generali οι ασφαλισμένοι αποκτούν πρόσβαση στις ακόλουθες υπηρεσίες:

 

  • Αρχική Ιατρική Καθοδήγηση.
  • Πληροφορίες για γιατρούς, νοσοκομεία, φαρμακεία που βρίσκονται πλησιέστερα στον τόπο κατοικίας του ασφαλισμένου και εντός της Ελληνικής επικράτειας.
  • Πληροφορίες για την πρόσβαση του ασφαλισμένου στα συμβεβλημένα Διαγνωστικά Κέντρα Δικτύου.
  • Συντονισμό για το κλείσιμο ραντεβού σε συμβεβλημένους Ιατρούς Δικτύου.
  • Πληροφορίες και οδηγίες για την πρόσβαση του Ασφαλισμένου σε συμβεβλημένα Νοσοκομεία Δικτύου σε περίπτωση Έκτακτου Περιστατικού

 

210 8096489 (αστική χρέωση)

 

Δευτέρα – Παρασκευή: 09:00 – 19:00

213 0178502 (αστική χρέωση)

 

24 ώρες – 7 ημέρες την εβδομάδα

 

 

Pin It on Pinterest

Share This